2015. jún 03.

Geometrikus farkas - Egyszerű kép a falra

írta: KulTi
Geometrikus farkas - Egyszerű kép a falra

Vagy medve, vagy róka...

Mivel továbbra is rengeteg időm van a rakat önkéntes munka, a blog és a háztartás mellett, így úgy döntöttem, hogy az itthoni elkallódott anyagokból készítek valamit.

geobear1.jpg

HGTV Handmade

Van pár üres fal itthon és hát fel kéne tölteni szépségekkel, így nekiálltam keresgélni az olcsó és egyszerű ötletek között, és ekkor akadtam rá erre a videóra. Egyszerű, csak vászon, fonal és tű kell hozzá igazából. 

HGTV Handmade

Amit én kihoztam a dologból:

Nincs itthon vászon... Legalábbis rendes keretes vászon, szóval fogtam egy cipős doboz tetőt és szépen ráaplikáltam a feltekert vásznat. Tűzőgéppel felerősítettem, majd lefestettem fehérre. A többi már ugyanaz, mint a videóban.

Az eredmény:

dsc_0002.jpg

KulTblog Pinterest

KulT

Forrás: HGTV Handmade, Pinterest

Szólj hozzá

DIY